MAJ
14

Badania Strategii Promocji Marki Poznań

Biostat

10 maja 2011 rozpoczęliśmy realizację kompleksowych badań dotyczących wdrażania Strategii Promocji Marki Poznań. Badania obejmować będą sprawdzanie efektów realizacji Strategii i jej wpływu na percepcję Poznania w wybranych grupach docelowych tj. inwestorzy zagraniczni, mieszkańcy Poznania, profesjonaliści polscy, maturzyści polscy, studenci zagraniczni, turyści biznesowi polscy, turyści indywidualni polscy, turyści biznesowi zagraniczni, turyści indywidualni zagraniczni. 

W 2009 roku Miasto Poznań przystąpiło do wdrażania kompleksowej Strategii Promocji Marki Poznań. Oparta o założenia nowej strategii komunikacja zakłada wyraźne pozycjonowanie Poznania.  Poznań jest otwartą europejską metropolią, modnym oraz eleganckim miastem, oferującym wysoki poziom jakości życia. Poznań stawia na technologię osiągania sukcesu.  Stolica Wielkopolski łączy potencjał biznesowego centrum, pozwalającego na realizację zawodowych ambicji, z bogatą ofertą w zakresie wypoczynku i rozrywki (City of Work and City of Play).

Zobacz także .