logo
Badania
Ankietowe
Badania internetowe w panelu konsumenckim
badanie-opinii
Jest to platforma gromadząca w jednym miejscu tysiące klientów firm z różnych branż produkcyjnych oraz usługowych. Nasz internetowy panel badawczy stwarza możliwość cyklicznego badania preferencji i zwyczajów zakupowych, a także postrzegania marek przez konsumentów.

Sprawdź szczegóły - pobierz ulotkę

Statystyki panelistów
- pobierz Panel Book
mockup

Podążamy za nowoczesnością.

Mobilne rozwiązania:
użytkownicy mają możliwość wypełniania ankiet w każdym miejscu i czasie - na smartfonie lub tablecie.

Multimedialność:
do każdej ankiety można dołączyć materiały audio-video, z którymi w trakcie badania zapoznają się paneliści. Mogą być to m.in. fotografie produktów i opakowań, elementy identyfikacji audiowizualnej, czy też nagrania reklamowe.

Badania ankietowe realizujemy już od 4 zł!
Sprawdź szczegóły:
CENNIK

Naszych panelistów cechuje.

  • Znajomość mobilnych technologii – są grupą osób doskonale posługujących się nowoczesnymi urządzeniami typu tablet oraz smartfon.
  • Wiarygodność – regularnie sprawdzamy udostępniane dane profilowe, nie dopuszczamy do zakładania multikont.
  • Pasja – do badań zapraszamy jedynie tych panelistów, którzy odpowiadają wymaganemu profilowi, a tematyka sondażu jest zgodna z ich zainteresowaniami.
  • Rzetelność – kontrolujemy czas odpowiadania na pytania ankietowe. Wykluczamy użytkowników, którzy nie czytają ich treści i udzielają przypadkowych odpowiedzi.
  • Zróżnicowanie – naszymi panelistami są osoby o różnych cechach demograficznych i psychograficznych, a także różnorodnych preferencjach konsumenckich.
  • Pomysłowość - dokładnie analizujemy treść odpowiedzi.
Poniżej przedstawiamy strukturę panelu Badanie Opinii, określoną poprzez przykładowe dane definiujące naszych Panelistów:
N > 50 000
podział na płeć kobiety (58%) mężczyzni (42%)Podział na płeć42%58%
własna działalność tak (74%) nie (26%)Czy posiadasz własną działalnć?26%74%
wykształcenie podstawowe (10%) zawodowe (8%) średnie (56%) wyższe (26%) Wykształcenie56%26%10%8%
status mieszkaniowy własny dom (33%) własne mieszkanie (32%) wynajęte mieszkanie (30%) dom wynajęty (5%)Status mieszkaniowy33%32%30%5%
miesieczny dochód na jedna osobe do 499zł (11%) 500-999zł (21%) 1000-1499zł (23%) 1500-2499zł (27%) ponad 2500zł (18%)Miesięczny dochód na jedną osobę11%21%23%27%18%
wielkosc gospodarstwa domowego 1-2 osoby (35%) 3-4 osoby (51%) 5 osób i więcej (14%)Wielkość gospodarstwa domowego35%51%14%
wielkość zamieszkania Wieś (24%) Miasto do 19 999 mieszkańców (13%) Miasto od 20 000 do 49 999 mieszkańców (14%) Miasto od 50 000 do 99 999 mieszkańców (11%) Miasto od 100 000 do 199 999 mieszkańców (9%) Miasto od 200 000 mieszkańców do 499 999 mieszkańców (11%) Miasto powyżej 500 000 mieszkańców (18%) Wielkość zamieszkania13%14%11%9%11%18%24%
sytuacja zawodowa staż/praktyka (3%) nie pracuje (28%) niepełny wymiar (14%) pełny wymiar (47%) samozatrudnienie (9%)Sytuacja zawodowa3%28%14%47%9%
województwo dolnośląskie (8%) kujawsko-pomorskie (6%) lubelskie (6%) lubuskie (2%) łódzkie (6%) małopolskie (8%) mazowieckie (16%) opolskie (2%)Województwo podkarpackie (5%) podlaskie (3%) pomorskie (6%) śląskie (12%) świętokrzyskie (3%) warmińsko-mazurskie (4%) wielkopolskie (8%) zachodniopomorskie (4%)4%6%6%4%3%16%6%8%2%8%2%12%8%5%3%6%
czy posiadasz komputerCzy posiadasz komputer stacjonarny?48%52% tak (52%) nie (48%)
czy korzystasz z laptopa tak (80%) nie (20%)Czy korzystasz z laptopa?
czy posiadasz taletCzy posiadasz tablet? tak (55%) nie (45%)55%45%
operator sieci Play (38%) Orange (30%) Plus (20%) T-Mobile (12%)Kto jest Twoim operatorem sieci komórkowej?38%30%20%12%
taryfa abonament (68%) prepaid (32%)Jaką posiadasz taryfę?51%32%
samochód tak (74%) nie (26%)Czy posiadasz samochód?26%74%
jedzenie na miescie do 2 razy (35%) od 3 do 5 (37%) od 6 do 10 (18%) powyżej 10 (10%)Jak często w miesiącu jesz na mieście?35%37%18%10%
zamawianie jedzeniaJak często zamawiasz posiłki w skali miesiąca?54%31%10%4% do 2 razy (54%) od 3 do 5 (31%) od 6 do 10 (10%) powyżej 10 (4%)
gdzie robisz zakupyGdzie robisz zakupy? delikatesy (59%) dyskonty (49%) hipermarkety (80%) sklepy osiedlowe (72%) supermarkety (88%)59%49%80%72%88%
w jakich aptekach robisz zakupy internetowe (34%) sieciowe (39%) tradycyjne (94%)W jakich aptekach robisz zakupy?34%39%94%
decyzja w codziennych zakupach tak (89%) nie (11%) Czy decydujesz w codziennych zakupach?11%89%
zainteresowania muzyka (83%) filmy (79%) książki (68%) zdrowie (60%) elektronika (44%) gry komputerowe (43%) polityka (28%)Jakie masz zainteresowania?83%79%68%60%44%43%28%
preferowany sport jazda na rowerze (77%) bieganie (62%) ywanie (44%) narty (18%) snowboard (11%)Jaki sport preferujesz?62%77%18%44%11%
kierunki podróżowania99%W jakich kierunkach podróżujesz? Europa (99%) Azja (9%) Afryka (8%) Ameryka Północna (7%) Ameryka Południowa (5%) Australia (4%)5%8%7%4%9%
cele korzystania z internetu60%96% praca (60%) rekreacja (96%)W jakich celach korzystasz z internetu?
jak długo korzystasz z internetu do 1 godziny (3%) od 2 do 4 godzin (43%) od 5 do 8 godzin (34%) powyżej 8 godzin (20%)Jak długo codziennie korzystasz z internetu?34%43%20%3%
jak długo oglądasz telewizjeJak długo oglądasz codziennie telewizję?40%7%17%13%23% nie oglądam telewizji (13%) 1 godzina (23%) od 2 do 3 godzin (40%) od 4 do 6 godzin (17%) powyżej 6 godzin (7%)
czy słuchasz radia tak (83%) nie (17%)Czy słuchasz radia?83%17%
czy spożywasz alkohol nie (34%) tak (66%)Czy spożywasz alkohol?
czy palisz papierosy tak (38%) nie (62%)Czy palisz papierosy?62%38%

Sondaże ogólnopolskie.

Realizujemy sondaże opinii publicznej, pozwalające zdobyć wiedzę odnośnie tego, co Polacy myślą o aktualnych problemach społecznych.

Jeżeli zależy Ci na szybkości i możliwie najniższych kosztach realizacji, proponujemy wybór badań omnibusowych. Sondaże omnibus są realizowane w tym samym okresie dla różnych klientów. Dołącz do planowanego badania własną listę pytań i już po 7 dniach odbierz raport!

mockup

Zastosowania marketingowe.

  • Wydobycie ukrytych insightów – zaplanuj strategię marketingową zgodnie z nieuświadomionymi potrzebami konsumentów.
  • Weryfikacja rozpoznawalności i wizerunku marki – dowiedz się, w jaki sposób podjęte działania marketingowe wpłynęły na znajomość marki i co sądzą o niej klienci.
  • Mobilne dzienniczki konsumenckie - śledź zwyczaje konsumentów w trakcie codziennego korzystania z produktów.
  • Ocena reakcji na treści reklamowe – rozpoznaj emocje, które towarzyszą odbiorcom przekazów reklamowych i sprawdź, jakie elementy zwracają największą uwagę.
  • Pomiary akceptowalnych cen – dowiedz się, jakie ceny klienci są w stanie zapłacić za oferowane produkty i poznaj czynniki na to wpływające.
  • Badanie zwyczajów zakupowych – wykryj typowe zachowania konsumentów i zgodnie z nimi zaplanuj działania marketingowe.
  • Identyfikacja przyczyn kryzysu marki – poznaj powody zniechęcenia do Twojej marki, w porę wprowadź działania naprawcze i zapobiegnij dalszej utracie klientów.
  • Ocena koncepcji produktów oraz opakowań – poddaj wstępne pomysły osądowi potencjalnych odbiorców i dokonaj na czas właściwych zmian.

Co nas wyróżnia.

  • Realizacja w trybie ekspresowym – nawet do 24h!
  • Nieustanny wzrost liczby panelistów o różnym profilu.
  • Stały monitoring rzetelności użytkowników.
  • Tworzenie raportów i zestawień w trybie rzeczywistym.
  • Konkurencyjne ceny.
  • Inteligentne funkcje profilowania.
  • 14 lat doświadczenia.
Kontakt Kontakt Kontakt Kontakt Kontakt
Monika Kurpanik
Dr Monika Kurpanik
Dyrektor ds. Badań
Zadzwoń do nas Napisz